utorak, 25. travnja 2017.

Održana uskrsna ultreja: Mediji u službi evangelizacije


U utorak,  25. travnja 2017. godine, u 19 sati i 30 minuta u velikoj dvorani Pastoralnog centra župe BDM Žalosne u Španskom održana je uskrsna ultreja.

Tema ultreje bila je: Mediji u službi evangelizacije, a svjedočila je Dijana Tikvić, suradnica Laudato TV. Diana je bila naša župljanka, dok je nosila prezime: Samardžić.

Ona je u svjedočenju istakla, da je kršćanin odgovoran za svijet u kojem živi. Otkrila je, da je od malena otkrila brojne darove koje joj je Otac Nebeski darovao. Svijest o toj obdarenosti, u bitnom je oblikovala njezin život, pomogla pri odabiru posla kojim se bavi. Ona danas svjedoči: "Moj posao je moj poziv i poslanje. Znam da će me Bog, kad se sretnemo oči u oči, za njega upitati - što sam učinila s prilikama i darovima koje mi je dao."

Nakon Ultreje, bilo je agape druženje uz čestitanje Uskrsa onih koji to još nisu učinili.























Nema komentara:

Objavi komentar